Home Rady a Návody Které reklamní předměty už jsou překonané?

Které reklamní předměty už jsou překonané?

by czeko
0 comments

Některé reklamní předměty skvěle fungují, a to dokonce už desítky let. Jiné už se ale na trhu stihly poněkud přežít. O které se jedná?

Těžítka

Reklamní těžítka už v moderních kancelářích nenajdete. Veškerá agenda se totiž přesouvá do online sféry. Napomáhají tomu cloudové technologie, dostupnost scanovacích zařízení, ale i tlak na práci na dálku. A na stolech tak ubývá papíru. Spolu s tím mizí právě i tyto doplňky. Ostatně internetový vyhledávač ústup ze slávy nemilosrdně potvrzuje, coby relevantní informaci související s vyhledáváním tohoto klíčového slova nabízí i dotaz „na co je těžítko“. Dnes nadchne už jen maximálně milovníky lehce kýčovitých dekorací.

Obyčejná tužka

Příležitostí k psaní rukou ubývá a svoje místo tak mají na stolech hlavně praktické propisky nebo luxusní plnicí pera coby symboly statusu. Obyčejné tužky ztrácejí na významu. Navíc je potřeba je ořezávat a spotřebitel často po ruce ořezávátko nemá. Nebo jednoduše nechce věnovat na tuto činnost energii. A pozor, průběžným ořezáváním vaší tužky může dojít k tomu, že značka na ní definitivně zmizí. Reklamní předmět tak po dobu své životnosti ani neplní požadovanou funkci.

Otvírač na dopisy

Znáte někoho, kdo doma má specializovaný otvírač na dopisy? Většinou si vystačíme s tím, co je zrovna po ruce, ať už jsou to nůžky či běžný nůž, případně následuje prosté roztržení obálky. V kancelářích se stal podobný nástroj ještě zbytečnější kvůli výše zmíněné digitalizaci. Běžnou poštu tak díky své praktičnosti a rychlosti suverénně vytlačuje ta elektronická. A klasické otvírače na dopisy nemilosrdně posílá do zapomnění i ve sféře reklamních předmětů.

Kšilty

Kšilty patří především ke golfu nebo tenisu. Pokud tak nejste značkou, jejíž cílovou skupinou jsou právě tito sportovci, nemají pro vás ve smyslu účelné propagace valný význam. Kšilty většina běžných lidí nosit nebude, a to i navzdory tomu, že se občas některý z módních návrhářů pokusí hrát na nostalgickou strunu „osmdesátek“ a povýší je na aktuální trend. Běžná veřejnost mnohem více ocení sluneční brýle, které na vhodnou příležitost mohou čekat třeba v autě, batohu nebo v dámské kabelce.

Potřebujete poradit s výběrem lepších reklamních předmětů? S nákupem vám jednoznačně pomůže UniMark.

Další články autora

Leave a Comment